Examensarbetet presenterat

För drygt ett år sedan skulle vi presentera en idé till vårt examensarbete. Vi hade några olika idéer men ganska snabbt kom vi sedan fram till att vi ville skriva om prematurer. Vi ville veta hur föräldrarna upplever tiden i samband med prematurfödseln. Få veta hur deras känslor är, hur anknytningen påverkas av den tidiga födseln, hur bemötandet är inom vården och hur de önskar att vården skulle förbättras. På vår resa mötte vi 16st fantastiska föräldrar och genom våra intervjuer så fick vi äran att ta del av deras egna historier. 

Processen blev otroligt lång, jag lovar er att efter att ha jobbat med samma evighetslånga arbete i ett år så vill man mest att det ska vara över. O ibland har det inte varit lätt att jobba tre stycken med samma evighetslånga arbete. Flera viljor och när man är trött efter att ha skrivit en hel dag är det lätt att ta ut det på varandra. Men sist och slutligen hade jag inte kunnat tänka mig mitt examensarbete på något annat sätt. Är så otroligt glad att ha fått skriva med just dom två! Jag är tacksam över allt vi har lärt oss genom våra intervjuer och jag är stolt över allt vi kom fram till i en "liten" kandidatuppsats. Kommer alltid bära med mig det oavsett var jag jobbar i framtiden. O när vi sen nån gång publicerar detta på nätet så ska jag länka det här så att ni också får läsa. 
 
(null)
Många failbilder för att få en bra ;) 
 
(null)
BÄSTA TEAMET :D <3