En liten bildbomb

Hallåå igen! Eftersom jag inte har desto mer att skriva om så bjuder jag på en bildbomb från det senaste. Vi fick härligt höstväder så har hunnit med att vara ute och promenera mycket. Naturen är nog det bland det bästa jag vet. För tillfället är det dock regnigt, grått och mörkt. Mysigt på sitt sätt att få tända ljus, sätta på sig stickade sockor och krypa upp i soffan, men annars inte så värst kul. Idag har jag en lugn kväll med lite diverse fix och annars bara chill. Imorgon väntar presentation och sista skoldagen före 5 veckor praktik. Inte så taggad för tillfället men blir väl nog bra när man kommer igång! 

Lately har jag annars hunnit med en helg hos martina och en helg hos casper. I vasa så rullar livet med skola, uppgifter, gymmet, festliv, promenader med mysigt sällskap, chill med honom, kompishäng, dejtkväll och allt sånt där vanligt. Brobyggarnas gamylis bjöd på feelis och va lika roligt som man hade väntat sig, det där gänget vet nog verkligen hur man ordnar event! Slutade lite halvtrist men va kan man, nya dagar nya tag haha. I torsdags var det halarkalas och det resulterade i 12h underbar kväll/natt. Kom inte hem förrän på morgonen och kan inte minnas sist jag haft så roligt. Feelis på topp både på förfesten och på leipis! :D 
 
Typical höstig myskväll 
 
 
Tokig kompis :D 

<3 <3 <3 
 
Lilla galna men söta Saga <3 
 
Suddigt på gamylis! 
 
H Ö S T   N Ä R   D E T   Ä R   S O M    B Ä S T
 
Härliga promenadkompisar! 
 
 
Så här glad blir man då man får springa lös i skogen :) 
 
 
Picknick och promenad på naturstig en vanlig vardag är perfekt :D 
 
Då vasa är som vackrast! 
 
 
Klippa bort lite slitet i håret och fixa till utväxten har jag också hunnit 
 
 
Dejtkväll :D <3 
 
Martina hinta om att hon vill ha bullar och jag va baksugen så då blev det kanelbullar med äpple i ^^
 
Pre-drinks med universums bästa kvartett <3 
 
O sen förfest med ett större härligt gäng :D