The little things in life

Livet rullar på och tiden försvinner ibland utan att jag riktigt hänger med. Bubblan fortsätter på något sätt för ibland tycks det verkligen vara som om man befinner sig i en liten glasbubbla utan att riktigt ha koll på vad som händer utanför den. Har ingen aning om vilken tid på dygnet det är ibland och vad klockan är. Lika så flyter helger och veckodagar ihop fullkomligt så om man frågar mig vilken dag det är så kan jag svara att det är fredag trots att det i själva verket bara är tisdag. Eller tvärtom. 
 
Senaste tiden har också varit speciell på nått sätt. Det har varit stressigt med all skola och mycket tid har lagts på att just plugga, vilket har varit tungt. Nu är vi dock äntligen klara med alla tenter och i tisdags lämnades dessutom vår idé till kandin/examensarbetet in. HI FIVE! Bara en presentation kvar. Samtidigt som vi har lagt mycket tid på skolan så har vi även gjort otroligt mycket roligt de senaste tiden. På 2-3 veckors tid har jag bara ätit själv 2st mål så det betyder ju att jag har haft en väldigt massa härliga kompisluncher och middagar. Dessutom har jag varit på fina promenader, vädret gick från kallt till vår och till nästan sommar, jag fick se martinas första tävling i Jurva och sedan ha bastu o kvällsmys med henne, jag har hängt diverse med finaste hencca, casper kom till vasa över en natt så jag fick hänga med honom, var på brunch med julia o nadja, hade litet sommarparty hemma hos julia, grillade och var till zip adventure park med kvartetten, promenerade med natti o pepe och en massa annat härligt :D 
 
Så för att försöka sammanfatta den sista tiden så måste jag säga att den har varit lite konstig. Riktigt stressig och tung men samtidigt otroligt härlig. Det faktum att det snart är sommarlov har hängt över oss ganska ordentligt de senaste veckorna. Man vill inte att skolan och vardagen ska ta slut, man vill inte att alla ska åka till olika ställen och i största allmänhet stressar man väl lite över det där att sommaren snart är här. Men det är också den där stressen som har gjort den senaste tiden så härlig. Man njuter verkligen av den tiden man spenderar med folk och man passar på att göra sånt där som man annars inte gör. Tar vara på livet helt enkelt! Samtidigt vet vi ju också innerst inne att sommaren är en härlig tid och att allt det där man oroar sig för med största sannolikhet inte alls kommer att vara ett problem. 
 
Bildbomb från senaste tiden: 
 
 
Kallt men soligt och vackert! 
 
 
 Rödvin och pizzafredag men han jag tycker om kan aldrig bli fel :D 
 
Lika kul som alltid att få titta :D 
 
 
"Vi ska bara fixa lite kvällsmys" turnade in till detta. Jag och martina i ett nötskal ^^
 
Bättre sallad än på sweet vasa hittar man inte! 
 
Mac-datorer och plugg i mängder har varit standard den senaste tiden 
 
 
 Cirkas härliga brunch på stundars-området :D 
 
Sol på näsan och glad i kroppen 
 
Första sommarpartyt med jordgubbar och sangria! 
 
 
 
Dagar som dessa är det inte helt fel att ha en terass :) 
 
 
Äntligen börjar vasa bli grönt! Synd förstås att jag är pollenallergiker hehe men fint är det ju i alla fall 
 
 
 
Mitt i den här konstiga bubblan så kommer jag på mig själv med att inse att jag verkligen uppskattar livet. Jag trivs sååå bra just här och just nu. Visst stressar jag över saker och visst finns det alltid sånt som är mindre bra. Men over all så känns livet härligt :)