Leva i en bubbla

Sommarlovet närmar sig med stormsteg fast man glömmer att det snart är sommar eftersom det snöar i maj hehe. Det där med sommarlov är heller ingenting jag direkt har längtat efter så jag försöker att inte tänka så mycket på hur kort tid det är kvar. Liksom klart jag älskar sommar (vem gör inte) men det känns alltid lite skrämmande så där före lovet tycker jag. Folk åker bort, allt är oklart, man vet inte vad man ska vänta sig osv. Men sist o slutligen så är ju faktiskt jag in charge över mitt eget liv och min sommar så jag tror nog att det ska bli riktigt bra i slutändan. Jag ska se till att det blir det! Jag ska låta den här sommaren bli något annorlunda, jag ska lära mig saker, jag ska njuta, jag ska våga prova nya saker och jag ska ta till vara på dom kommande månaderna. 
 
Oberoende vad jag tänker om sommaren så har den senaste tiden varit lite av en bubbla. Stressigt till viss del eftersom hela terminens skola tydligen kom nu i maj. Många tenter, instuderingsfrågor, inlämningar, grupparbeten och idéinlämning till kandin/examensarbetet. Ganska tungt och det vad man vill minnas från slutet av terminen är ju inte precis plugg. Men senaste tiden har också varit UNDERBAR och jag kan verkligen säga att jag njuter av livet. Jag lever i min lilla bubbla och jag älskar det! Har haft sååå många härliga stunder på senaste tiden. Luncher i solen, bakning, glass, dejt med han jag tycker om, spakvällar, kompisheldagar, födelsedagskalas, terasskvällar, filmmys och såå mycket mer! O allt det där påminner mig om hur otroligt mycket jag älskar mina vänner här och hela staden. Jag känner mig hemma och jag är lycklig. 
 
Spontan chokladbollstårta bakad sent på kvällen och mitt i natten 
 
Så här laddar man upp för examensarbeteskrivande! 
 
Vackra replotbron 
 
 
Faros goda mat och en söt bild på Casper <3 
 
 
En fredag kom äntligen den härliga värmen! Då kan man äta lunch me martina, äta glass med jean och chilla själv i solen innan man cyklar mot strampen för lite härligt kompishäng där :D 
 
 
Henccas balkong med kvällsmat, solnedgång och lite chill musik är perfekta platsen för bra talks <3
 
En bild som faktiskt ganska bra beskriver bubblan, lyckan och kärleken till livet här :)
 
En pluggdag med hencca som avslutas med spa och ost/vin/snackskväll. Finare, mer underbar och roligare vän får man leta efter. Vad skulle jag göra utan henne? <3
 
Bakprojekt inför martinas födelsedagskaffe! 
 
Koncentrerad :D 
 
 
Födelsedagsfirande för vår finaste martina <3