Några dagar hos Backfälts

Tyst på bloggen betyder oftast att jag har haft stressigt eller att jag har haft så roligt att jag inte har velat lägga tiden på att sitta vid datorn. I detta fall det senare. Senaste 1,5 veckan har jag faktiskt haft 6 dagar ledigt och det har jag verkligen utnyttjat fullt ut. De första lediga dagarna spenderades med att åka norrut och hälsa på min härliga österbottniska extrafamilj. Det blev två mysiga, roliga och intensiva dygn med shopping och våfflor i Kokkola, bilbesiktning, häng med bästa systrarna, goda frukostar o sallader, hundmys, långa pratstunder och en kväll på Kemora då Martina träningskörde :D 
 
Bättre våfflor än dom där finns inte! 
 
 
Möt familjen Backfälts nyaste medlem. Lilla bischon frisén Saga <3 
 
 
Hade aldrig trott att jag skulle våga eller vilja vara på en racingbana men nuuförtiden har jag insett att jag älskar det! Alltid roligt att få se Martina köra och hänga me på allt som händer på så där riktigt nära håll. Men också att springa omkring runt banan, känna adrenalinet komma lite närmre, höra ljudet på nära håll och ha kameran i högsta hugg för att prova utmaningen att fota bilar i rörelse! Så med ett smile på läpparna, svarta händer (som det ska va bland bilarna) och med koncentrerad blick sprang jag omkring där och timmarna for. Vem hade trott? ;) 
 
 
 
 
Villkorslös kärlek <3 
 
 
Tack underbara familjen Cirkus för att jag alltid är välkommen hos er :D <3