Jag laddar upp

Som jag nämnde i förra inlägget så gör jag ju faktiskt annat än att jobba också, men det känns ändå som att senaste tiden har varit väldigt lugn. Är van att göra saker hela tiden och börjar känna nån slags social abstinens typ. Älskar att bo själv men tycker ändå inte speciellt bra om att vara ensam. Eller kortare stunder när man behöver det så är det underbart att ha sitt eget space men för det mesta trivs jag ändå bäst runt folk. O när man är van att ha ett ganska intensivt socialt liv så kommer det lite som en chock då sommaren kommer, folk far åt olika håll och folk har olika scheman med jobb o annat. Saknar vasalivet med den vanliga vardagen, skolan, studielivet, vännerna, eventen, festandet osv ganska mycket ibland just nu . Att få va bland alla dom jag tycker så mycket om helt enkelt. 
 
Torsdagen och fredagen den här veckan var jag ledig vilket såklart var otroligt skönt. På torsdagen på dagen var jag trött och tog det mest lugnt, fixade lite diverse här hemma osv. Sen på kvällen kom Casper till vasa så då fick jag äntligen hänga en stund med honom igen. Lite diverse ärenden först och sedan blev det middag på matmarknaden. Vi köpte mat från diverse olika stånd för att dela på och sen handlade vi lite smått o gått i några andra stånd. Riktigt kulturella bland italienskt, franskt, grekiskt, spanskt, engelskt, asiatiskt osv. O mumsigt var det! På kvällen for vi på långpromenad med Pepe och sen blev det myskväll. 
 
Hittade två kompisar ^^
 
Internationella matmarknaden 
 
Var molnigt under vår promenad men såå skönt ändå! 
 
F O T O K L U B B E N
 
 
På fredagsmorgonen åkte casper hem för jobb igen. För min del blev det en lugn morgon med ordentlig frukost och sen gick jag med Natti o Pepe på en skön promenad. Delvis i regn men det gör inget när man har mysigt sällskap. Efter promenaden blev det lite ärenden o sen kom jag hem igen. Fortsatte sen resten av dagen med lite matlagning och sen kollade jag runt på flyg o boenden på mallorca. Vi har pratat länge med martina, julia och nadja om att åka på en resa tillsammans så förhoppningsvis blir det av i augusti!
 
På lördagen jobbade jag morgonskift och bara några timmar efter att jag hade kommit hem på eftermiddagen så ringde dom från jobbet o fråga om jag kunde hoppa in extra på nattskiftet också. Så inatt var mitt första nattskift, gick riktigt bra. Sov inte så länge efteråt och träffade martina en sväng på dagen o lagade lite lunch. Wok med grönsaker och räkor! Är helt förvånad att vi alltid lyckas laga så god mat utan att planera först utan bara ta det vi har hemma. Är ju också van att se martina typ varje dag så riktigt skönt att hänga med henne igen också. Resten av dagen har jag varit rastlös utan planer men samtidigt allt för trött för att orka göra nånting. Har morgonskift imorn igen så sover förhoppningsvis gott inatt. Aldrig att jag är i säng så här tidigt men det behövs idag! Gonatt!
 
S O F F H Ä N G
 
Dagar som denna är det skönt med terass och gräsmatta så man bara kan lägga sig här utanför! 
 
Helt okej nattview från sjukhuset! 
 
O så avslutar vi med en bra quote <3