Those wonderful moments

Annars så fortsätter vardagen ungefär som den har gjort hittills. Mycket jobb och när jag inte är på jobbet så tränar jag oftast på gymmet eller är med vänner. Förutom det har jag hunnit med en liten tripp till Närpes där jag hängde med nadja, gosade med jojjos kattungar och hade en överraskning för anna o elin. En helt ledig dag här i vasa spenderades med morgonträning, lunch med amanda och sedan bullbak. Efter jobbet i torsdags for jag ut med båten med amanda o wilkku, vi drack kvällskaffe på båten. O sen avslutade jag kvällen på faros med en härligt gäng! På fredagen var vädret strålande så jag o martina fixade picknick-brunch som vi åt vid havet medan vi pratade om allt och inget. Riktigt mysigt :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter det har jag jobbat en kväll och en natt. Då gårdagen var ledig före nattjobbet så spenderade jag några timmar med en bok på stranden. Skönt! I övrigt så är jag inne i jobb-bubblan för stunden. Humöret inte helt på topp, men så är det ibland. Imorgon efter jag har sovit efter nästa nattskift så kommer äntligen Elina för att hälsa på en sväng. Ska bli roligt :)