Efterlängtad ledig helg

På hela den här sommaren så har jag hittills bara haft två helger ledigt men det betyder också att den där helgen är otroligt mycket mer välkommen. Förra helgen jobbade jag kväll på fredagen och när jag slutade så hämtade Casper mig. Sen fixade vi i hans lägenhet innan vi for till mig o sov. På lördagsmorgonen åkte vi sen till Kemora där Casper lämnade av mig så att jag fick hänga där hela dagen o se på när Martina kör. Älskar nuförtiden spänningen på racingbanan, riktigt härlig lite bubbla. Martina bjöd också på bra körning och extra mycket spänning på banan, så det va roligt! I andra starten körde hon av banan, tappade 8 placeringar och körde upp sig 9 placeringar på resterande varv. Alltid bäst att få se sånt live :) 
 
Efter körningen på Kemora åkte vi hem till Nedervetil vi åt middag och fixade oss. Sedan åkte vi till Terjärv där förfest, tärjärrock och fest i byn väntade. Hängde med alla dem jag redan känner från Vasa och sen fick jag äntligen träffa fler av Caspers vänner, riktigt härliga och roliga människor. Efter lång och ganska flummig kväll for jag o Casper hem för att sova. På söndagen sov vi sen ganska länge, åt god frukost i solen på terassen och sen åkte vi på lite sommaräventyr i cab. Vädret var på topp och livet va härligt! Efter mat hos Casper for jag sen tillbaka till Vasa. En alldeles underbar och perfekt ledig helg :D 
 
 
 Spänning på kemora 
 
Bara för att familjen backfält har världens sötaste hund! Saga <3 
 
 
Ett underbart gäng :D 
 
 
<3 <3 <3 
 
 
Tack till alla inblandade för bästa helgen på länge! :)