Still going strong

Hallåå hörrni! Länge sen sist, sorry för det. Lovar att jag lever, bloggen har bara fått hamna på hyllan lite för jag har haft så fullt upp med allt annat lately. Roligt att se att det är många som tittar in här i alla fall, även då jag inte har bloggat på nästan två veckor. Nu senast är jag hemkommen från åre, kom hem igår kväll/inatt. Somnade jävligt gott och sov så där härligt hela natten. Sliten minst sagt hehe. Dagen har sen spenderats med casper och att fixa diverse ärenden, bland annat köpa tv. Sen var jag helt död och somnade igen. Efter de kom nadja o lagade mat o hängde en kortis. O nu ska jag börja fixa mig för after ski på ollis ikväll! Bloggandet som åre och allt annat får helt enkelt vänta lite till. O vila får jag visst göra i mitt nästa liv haha. 
 
Bjuder på några bilder från kvällsmys i lägisen. Har ju fått upp mina tavlor nu också! 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra kväll och helg finisar! Stay tuned <3
 
#1 - - Elisabet :):

Älskar citatet du har på väggen! Vet du vem som skrivit det?

Svar: Tycker också att det är riktigt bra!! :) Jag hittade det hos en Jonatan Mårtensson men vet inte om det är hans från början!
Emelie Andersson