En riktig myskväll

Förra helgen var en riktig myskväll, precis som jag älskar att ha den. Började på fredagen med diverse ärenden och sen gick jag o hämta Pepe som jag skulle hundvakta. En härlig långpromenad och sedan tog vi det bara lugnt en stund han och jag. På eftermiddagen mötte jag hencca då jag slutade och vi köpte med oss kaka från sweet vaasa. Sedan blev det en lugn kväll med min bästa PIC. Middag, mys och framförallt vår speciella 8 december stund. Den där dagen som hon förstår bättre än någon annan <3 
 
(null)
 
(null)
 
På lördagen lämnade jag över pepe till nästa hundvakter och åkte sedan norrut. Dagen spenderades sedan med Casper hemma hos honom. Först med mammas familj hela dagen med lunch, kaffe hos släkt, spela memory med kusinbarn, gosa med galna boxrar och annat skoj. På kvällen åkte vi sedan en sväng till hans pappas familj där det blev en mysig kvällsstund för min del. Sent på kvällen åkte jag vidare till familjen backfält där jag spenderade resten av helgen. Det blev lucia, god mat, mys, bakning med min favorit simone och lite plugg. En alldeles perfekt helg om man frågar mig och med några av dom som betyder allra mest :D 
 
(null)
Casper och hans kompis <3 
 
(null)
 
(null)
Mina och Simones vackra cupcakes! 
 
(null)
Lite första julstämning
 
(null)
Famnhunden Saga som ska vara med överallt! 
 
(null)
 
På måndagen åkte jag och martina från nedervetil och en liten omväg till Vasa. Vi gjorde nämligen de två sista av 16 intervjuer till vårt examensarbete. Så nu är vi på riktigt god väg :)