Vi åkte till Sverige

Före det var dags att åka till Sverige så hade jag ju mamma på besök här. Vi gjorde inte på det sättet något särskilt men det blev några riktigt härliga dagar. Slappa på kvällarna och bara prata, hon fick träffa flera av vännerna, vi hängde med martina o hennes mamma, vi va på spex, hon fick se skolan osv. Lite allt möjligt helt enkelt! Sen efter några dagar med mamma här så var det dags för mig, mamma och casper att åka mot sverige. På torsdagen före påsk åkte vi med bilen mot Åbo och före båten gick så hann vi med lite kvällssightseeing och middag på en vikingarestaurang. På båten chillade vi sen i vinbaren, somnade gott och kom fram till stockholm på morgonen i passlig tid för att åka hem o äta frukost. 
 
Resten av påskhelgen i Sverige spenderades sedan med shopping både här och där, chill hemma i farsta, släktfika, träffa familjevänner en sväng, påskfirande hos moster, filmkväll och annat mysigt. En riktigt skön helg som på ett sätt gick snabbt men som ändå hann innehålla ganska mycket. Jag var glad att träffa familjen igen, det var roligt att ha Casper med och jag är faktiskt riktigt nöjd med vår lilla minitripp till Sverige. På söndagkvällen åkte jag och casper sen med båten till åbo igen för att komma hem till Vasa på måndagen mitt på dagen :) 
 
 
 
Väldigt annorlunda men riktigt god mat! 
 
 
 
 
Katterna va glada att se oss :D 
 
 
 
 
 
 
 
Vädret var ju inte så där jättekul, hellre skulle man ju vilja ha varmt vårväder. Men ganska perfekt att rida ut i skogen i solen i alla fall :) 
 
sill skulle jag kunna leva på haha 
 
 
Fina lillasyster <3 
 
 Kärleksbudskap! 
 
 
O så fint med alla blommor <3 
 
 
 
Riktigt grått väder men kungsträdgården med körsbärsträden e alltid fint ändå! 
 
 
 
 
Utsikt från båten på vägen hem :D 
 
 
Tycker om honom <3 
 
 
Tack för en härlig sverigeresa!