Hos mig på urmakaregatan

Som utlovat kommer här några bilder på hur det ser ut i min lägenhet just nu. Är inte riktigt klart som jag skulle vilja ha det och det sker små förändringar hela tiden med saker som flyttas om eller tillkommer, men känns hursomhelst riktigt bra. Trivs så otroligt bra i min lilla mysiga lya :) 
 
 
 
De kommande projektet för tillfället är främst väggarna! Ovanför soffan har jag kollat ut två tavlor så dom ska jag beställa och ovanför sängen skulle jag vilja göra ett fotocollage med egna foton. Jag vill inte ha några ramar utan på något sätt fästa fotona direkt på väggen. Om nån av er har nån bra idé hur man kan göra det utan att få för mycket märken men att de ändå fastnar så får ni gärna säga till! Andra saker jag funderar på till lägeheten är att så småningom kanske införskaffa en tv, eventuellt sätta upp någon snygg liten hylla på väggen vid sängens fotända och så lite blommor/växter. Vore nice att snickra mig en fönsterbräda men det kan va att jag tar in växter på något annat vis me. Tänk så kul det är att få inreda o fixa!