Slingor, kompishäng och photoshoots

Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt! Sov hos martina igår och kände mig utvilad när vi vakna imorse, det är så skönt när man har lediga dagar från skolan. Dagens första ärende var att ta sig till centrum och frisören. Klippte håret lite och fixade framförallt till min fula utväxt. Ljusare slingor med en lite kall/askig ton. Riktigt nöjd måste jag säga! Efter frisören cyklade jag hem igen där martina redan var och lagade lunch. Blev smarrig pasta och "äppelpaj" med vaniljsås, NAMI. Sedan räknade vi lite läkemedel. 
 
Efter de kom hencca och vi hade en skön powernap i sängen. Sedan vakna vi till liv igen och hencca föreslog en photoshoot nere vid vattnet. Så det blev på med varma kläder och sen gick vi dit. Himlen var underbart vacker och vi fick SÅÅÅ fina bilder. Ska givetvis visa ordentligt sen! O de va också så otroligt härligt att once again ha våra galna photoshoots. Kläder som åker av o på, konstiga poser, jag som ligger me kameran på knäppa sätt osv. Typical PIC-polare!! :D 
 
(För att göra de hela ännu lite mer typical så föll jag halvt i vattnet och tog emot mig med fingret. Blöt om foten, blöt i rumpan och AJAJ fingret. Nu är det svullet och går varken böja eller sträcka. Stukat eller brutet alltså.. Suck på mig själv haha.) 
 
 
 
 
 
På kvällen har jag sen bara chillat med serier, ätit martina-mackor och nu ska jag sova. Mer bloggande om helgen i nedervetil och dagens photoshoot kommer så ni får vänta på det. Natinati! 
 
- Stay tuned -