Lugna stunder

Veckan har varit riktigt lugn och det har faktiskt varit ganska skönt. Inte speciellt mycket skola och nu är allt avklarat inför praktiken. Var superskönt att få svar om den sista uppgiften i fredags så att man faktiskt kan lägga bort själva skolan nu under praktiken. Annars har det blivit långa promenader, diverse ärenden i centrum, myskvällar, kompishäng, sleepover med hencca och annat mysigt. Har inte desto mer att berätta förutom att det helt enkelt har varit en braa vecka för det mesta. Bjuder på diverse bilder från veckan som gått :) 
 
Julia tyckte att det var dags att inleda årets glöggsäsong så det gjorde vår kvartett hos henne i veckan! Riktigt mysig och rolig kväll med tre av dom finaste <3 
 
 
Riktigt DRÖMMIGT höstväder! 
 
 
Panorama från favoritstranden här i Vasa! Finns ett omklädningsrum med en terass där jag ofta sitter.. 
 
Ledig fredag och frukost i sängen 
 
Har äntligen lyckats få upp mina foton på väggen! 
 
Traditionell nattpromenad vid havet 
 
Jag och hencca lagade supergod ny sallad o pratade bort timme efter timme :D 
 
 
På kvällen lagade jag wok och myste en stund med Julia. Just nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt. Njuter av dagens höstpyssel, mysig doft och har en sån där riktigt härlig höstkänsla. På ett bra sätt liksom! Det är mörkt ute, jag har tänt ljus och får krypa upp i soffan med lugn musik o en varm filt. Bara chilla. Känns lite ensamt men annars är det bara otroligt skönt. Imorgon börjar min praktik vilket jag tyvärr inte är jättetaggad på. Mest omotiverad och nervös... Men tror nog ändå att det kommer bli bra så fort man kommer igång och vet mer hur allt ska funka. Så det ordnar sig nog! :)