Höstmoments

Då vi inte är ute och far med flickorna så rullar dagarna annars på som vanligt ungefär. Idag var vi lediga från skolan men dagen gick snabbt med diverse olika saker ändå. På morgonen var jag till läkaren, sedan blev det lunch på åa, efter det virtuell tent i läkemedelsbehandling o en skön stund i min säng och på kvällen sedan promenader, middag och diverse kvällshäng. Inget extra liksom. Promenader är dock något jag ägnar mig väldigt mycket åt just nu. Går ganska långt minst en gång per dag, vissa dagar blir det 3 promenader. O för det mesta är vädret underbart höstigt (om än lite kallt) så det är härligt :) 
 
 
En av alla Vasa alléer, denna är precis där jag bor ^^
 
 
 
Imorgon är det skola från tidig morgon, läkemedelsräkning som väntar. Sedan blir det diverse annan skola och på kvällen halarkalas på Leipis. Förutom att halaren förstås åker på så är temat rosa och intäkterna går till bröstcancerforskning. Bra grej!