En ledig helg

Dagarna rullar på och för det mesta händer inte desto mer så därav bloggtorka. Har jobbat kvällar de flesta dagarna denna veckan och det betyder att jag inte hunnit eller orkat göra så där jättemycket annat. Det är svårt att få gjort saker före praktiken, brukar helt enkelt mest bli sovmorgon och att äta osv före det är dags att åka iväg. O när man sen kommer hem ca halv tio är man oftast inte så värst pigg heller. Helt galet hur mycket energi det kan ta att jobba på ett ställe där man inte riktigt är van. Detta skiftesjobb gör också att tiden blir helt uppochner, man vet liksom inte vilken dag det är och vad klockan är på dygnet. Känns helt konstigt när man inte riktigt är inne i det. 
 
Quote of the week ;) 
 
 
I övrigt så har jag den senaste veckan hunnit med diverse ärenden, frukost/brunchdejter med både Nadja o Martina, häng med Hencca, köande till sitz, en spontankväll igår vid ollis och lite annat. Destinationsitzen är nästa vecka och jag råkar som tur va vara ledig både då på kvällen och två dagar efteråt, riktigt passligt! Det är nästan galet hur mycket jag längtar efter socialt liv, studieliv, sitz, alla människor, ollis osv. Taggar redan!! Annars skulle jag hursomhelst säga att det varit en helt bra vecka :) 
 
 
 
Idag är jag ledig och även imorgon, otroligt skönt! Solen skiner ute och strax ska jag börja ta mig ut. Ska träffa hencca o mia nu på dagen, ikväll blir det utgång med rebecka och lite diverse annat. Bra feelis och livet känns härligt, otroligt hur en ledig helg kan göra så gott!