Snapshots from my every day

Så har det igen gått flera dagar sen jag bloggade sist, verkar bli så just nu! Vardagen har väl inte på det sättet varit något utöver det vanliga men en del har nog hänt i alla fall. Förfest hos Rebecka och träffa hennes pojkvän, halloweenhäng på ollis, diverse spontaniteter, stillande av min sociala abstinens, mera praktik, 200årsfirande av barnmorskeutbildningen i skolan, middag och brobyggarsitz-fix hos martina osv. Oktober blev till november och jag njuter så mycket jag bara kan av första snöfallet (som knappt märktes), höstmörker, tända ljus och soffmys. Förutom lite trötthet, värk i kroppen och att praktiken tar väldigt mycket vissa stunder så känns livet riktigt bra :) 
 
 
 
Galet kul med halloweensminket som vanligt! 
 
 
 
 
Fina Beckis <3 
 
 
 
 
Idag är jag ledig på dagen eftersom jag jobbar natten som kommer. Min första och enda natt på just korsholm, hoppas att det blir intressant! Efter inatt så har jag bara ett praktikpass kvar här, kväll på söndag. Sen var alltså de tre veckorna på KUA över. Efter det väntar 3veckor praktik till fast på gastrokirurgin på vasa centralsjukhus, ett litet kort besök till stockholm för att respresentera Novia på sacomässan, 2-3 veckor till i skolan och sen var det plötsligt jullov. Galet hur snabbt tiden går!! Dock tänker jag inte på det desto mer för det är fortfarande massa som ska fixas och göras och upplevas här i Vasa. Just nu är fokuset på brobyggarnas Destination Unknown sitz som är imorgon, ska bli superkul! :D