Glimtar från studielivet

Så var praktiken över för denna terminen och slutligen måste jag säga att jag är nöjd med praktiken. Kanske inte alls det jag vill jobba med i framtiden men riktigt händelserikt och mycket lärde jag mig nog ändå. Idag var första dagen tillbaka i skolan. Lite immunologisk ohälsa och ett praktikseminarie. På ett sätt va jag nog trött på att lyssna på lektionen redan efter en kvart typ men samtidigt riktigt skönt att vara tillbaka! Liksom det är ju en omställning att plötsligt sitta still på lektion och det kan göra nån som mig lite rastlös. Men också skönt att vara tillbaka med vanliga tider och rutiner, att få se folk i skolan varje dag, kunna äta lunch på typ åa, kunna ses me folk lättare osv. Det vanliga studielivet också förstås ;) 
 
Trots praktik så hann jag med ett och annat från studielivet förra veckan. På onsdagen hade var det Ett ljus i staken sitz. Har inte sitzat på Filicia castle på evigheter så riktigt skoj att va tillbaka där. Slutligen en riktigt bra sitz, nice bordssällskap, bra feelis och kul efterfest på ollis! Blev så där galet som det kan bli ibland med alla i farten men det hör väl till. Random kväll och jag skrattade för mig själv hela vägen hem sen. På fredagen sen så var det dags för Glöggsvängen. Jag gick hem till Johanna före och åt middag me henne, elin o sofie. Sedan gick vi ut i snökaoset och drack glögg med andra glada studerande i några timmar innan vi värmde oss och hade chillförfest hos Jojjo igen före efterfesten. Slutligen bar det av till leipis där vi spelade beerpong, dansade och hade några riktigt härliga timmar. Gick hem med martina och vi konstaterade att det är roligt med spontana kvällar som denna. Då man inte förväntat sig något kan det ibland bli otroligt lyckat ändå :D 
 
 
 
Fler bilder än så har jag inte men det kanske är tur det. O dessutom ett bevis på att man har för roligt för att komma ihåg att ta upp telefonen ^^