Årets första snö

När det blev snökaos i stockholm för några dagar sen så var jag lite irriterad på att vi inte hade fått nån snö här, trots att vi är så mycket mer norr ut. Inte avundsjuk på kaoset precis. Men på snön! Det är otroligt mörkt när det inte är nån snö. Från fyra på eftermiddan till åtta på morgonen är det kolmörkt. Inte så värst motiverande. Att det dessutom varit iskallt ett tag gör också att det kändes som att snön borde komma. O igår kväll började det äntligen. Sen när jag vaknade på morgonen idag hade det snöat ännu mer. Älskar att snön lyser upp, älskar hur det knastrar under fötterna och älskar hur mycket vackrare allt är när det är vitt på marken. Jag är nog en sommarmänniska egentligen men snön är UNDERBAR! När jag tänker efter så gillar jag nog alla årstiderna på sitt sätt ;) 
 
 
 
 
 
Dagen har nog annars varit helt bra. Var förvånansvärt pigg då jag vaknade och kom iväg till pratiken sen. O där blev det en intensiv, händelserik och intressant dag. Dagarna då man har saker att göra hela tiden är absolut bäst. Idag fick jag båda följa med på lite olika undersökningar m.m. och dessutom göra diverse annat själv. Absolut en av de bättre praktikdagarna hittills. Efter praktiken har jag sen bara varit till butiken, ätit och tagit en lång dusch. Nu har jag tänt ljus och myser i soffan. Skön kväll.