Happy 22nd birthday

I fredags var det min födelsedag och trots att jag i förväg inte hade några speciella planer att fira så blev den riktit bra. Vaknade riktigt tidigt och jobbade sedan från 7 till 15. Ganska stressig morgon med mycket crazy men gick bra ändå och jag var på bra humör. Eftermiddagen sen blev betydligt lugnare så fick avsluta jobbet före helgen på lugnt vis. Att jobba på sin födelsedag kanske inte är jättekul förstås men jag blev glad att både kollegorna och några gamlingar uppmärksammade att jag fyllde år. 
 
Efter jobbet blev jag hämtad av mamma och så åkte hon, jag och Olivia ut till en strand i Haninge en stund. Under kvällen blev det sen att öppna paket (jättebra presenter!), äta middag på italiensk restaurang med familjen och drinks. Godaste pizzorna jag nånsin ätit haha och en kväll som blev precis som jag ville ha den :) 
 
Det va roligt att få klä upp sig lite ^^
 
 
Tack alla fina människor som uppmärksammade min födelsedag genom samtal, sms, inlägg på sociala medier eller genom att fira mig på olika sätt. Betyder massor <3