Rastlös

Hallå! Bloggen har hamnat lite åt sidan de senaste veckorna. Inte haft så mycket bilder att visa och egentligen inte jättemycket att skriva heller. Jag är inne i en period då jag är ovanligt rastlös. Har ju alltid trivts med mycket att göra och just nu behöver jag lite en ny hobby och något att lägga tid/energi på. Annars går dagarna ändå rätt fort, snart är ju januari över. 

Så vad har hänt lately då? Skolan flyter på med ergonomi, första hjälpen, hjärtats anatomi och massa annat teoretiskt. Håltimmar har ägnats åt att gå på luncher, prova (o köpa) soffa och kolla i butiker. Har också lyckats dra på mig en kraftig hjärnskakning genom att slå huvudet i bilen (jag vet, dont ask). Därför fick jag lägga till akuten besök på listan av saker jag gjort och sen har jag vilat. Utan mina vänner här hade jag dock inte klarat mig! De kommer me till akuten, de skjutsar mig, till dem kan ja komma gråtandes, de muntrar upp mig, de kommer med glass o choklad, de håller sällskap, de bakar paj, de mäter blodtryck mitt i natten och de bryr sig. Tack fina ni <3 

Vädret har växlat från -30 till plusgrader på mindre än en vecka... 









Sååå mycket mat och riktigt gott! 




Den kommande flytten har resulterat i inget vardagsrumsbord. Men det funkar ändå ;) 


Nu ska jag snart gå o sova tror jag, mår inte på topp efter en ganska lång dag idag. Resten av veckan är rätt lugn med bara några få lektioner. Ska även försöka orka gå på kör, göra lite grupparbete och packa. Galet att tänka att jag flyttar till helgen och på fredag kommer mamma o Olivia. Längtar verkligen nu! :)