Ny vecka nya möjligheter

Både helgen och denna veckans måndag for snabbt förbi. Känns som att all tid bara försvinner. På torsdag får vi sportlov och då väntar några dagars Sverigeresa med finaste Nadja. Sen när vi kommer tillbaka är det lite mer i skolan, sen pampasveckan, sen en månads praktik och sen är det nästan sommarlov. O då har jag redan gått ett år av min utbildning, galet! Lite mer ska hända först förstås men ni fattar, det går fort helt enkelt. Känns på nått sätt som att jag har bott i Finland i si så där en kvart hahah. Men sen inser ja hur bra och hemma allt känns med stan, boendet, vännerna och livet. Jag trivs här :) 

Nåja, tillbaka till nuet! Helgen bestod av promenader, lite shopping, tentläsning, middag på Fransmanni med bästa Julia och sköna dagar i soffan. Riktigt lugn helg men ändå lite härligt program! Idag på morgonen hade vi tent i anatomi o fysiologi, kändes ganska bra och helt klart över förväntan. Mitt masserande tidsfördriv på lektionen efter resulterade i en utskällning, kände mig som en 6-åring som fick gå till skamvrån. Hoppsan hahah. Sen blev det en lite bättre eftermiddag med Julia. Fika och gå i butiker. Bra måndag faktiskt!







Nu ska jag börja laga lite middag och sen ska jag nog bara ta det lugnt. Ska försöka läsa lite celler o biokemi inför onsdagens förhör. Sitz imorn igen så misstänker att de inte blir så mycket läst. Annars väntar nog soffan och serierna. Hoppas er vecka börjat bra!