Tre saker

Tre saker jag uppskattar: 
Att jag får göra saker jag drömmer om, en sovmorgon efter flera tidiga mornar och mina nära o kära
 
Tre saker jag vill ha: 
En tavelvägg i Vasa, en ny telefon och kanske mer tid ;) 
 
Tre saker som stressar mig: 
Människor som inte alls vågar säga vad de vill, när en vän långt bort mår dåligt och situationer där jag inte alls har kontroll eller vet vad jag ska göra
 
Tre saker jag inte tycker om: 
Människor som sviker, våld och fiskbullar
 
Tre saker jag älskar att göra: 
Träffa nya människor, promenera och resa 

Tre saker jag är rädd för: 
Ensamhet o att förlora människor, att inte räcka till och till viss del bilar
 
Tre saker jag tycker om att äta/dricka: 
Nyfångad grillad fisk, rödvin och glass (helst på natten) 
 
Tre saker jag vill uppleva igen: 
Sitta på med Martina i hennes bil, paragliding och segling i Grekland
 
Tre ord som beskriver mig: 
Social, envis och bra på att hålla många bollar i luften
 
Tre saker jag vill bli bättre på: 
Att kunna släppa saker jag ändå inte kan påverka, finska och fotografering
 
Tre saker jag inte kan vara utan: 
Mina vänner, egentid och kramar (tyvärr telefonen också kanske...) 
 
Tre saker jag drömmer om: 
Att få arbeta i flera olika länder, att bilda familj o få barn och mitt drömhus med trädgård på landet