#tb photoshoot på Backfälts villa

Jobbet idag gick bra, betydligt mer att göra än i början av veckan och det tycker jag är skönt. Jobbet blir mer intressant och går dessutom fortare när det hela tiden händer något. Många olika sorters besök! Vädret är helkonstigt och har växlat hela dagen. Kallt o varmt om vartannat, regn, lite sol, moln, mer regn, åska, lite sol igen, regnbåge, mer regn osv. Helt okej mellan varven men för det mesta riktigt trist. Därför känns det passande att bjuda på en liten throwback till en härligare dag på Backfälts villa i Österbottens soliga skärgård. En photoshoot med Linn och Simone. Såå kul vi hade då vi försökte komma på alla möjliga roliga fotopositioner och jag såg säkert aningen dum ut liggandes på bryggan med min kamera. Tycker i alla fall att bilderna blev riktigt fina ;) 
 
Det är verkligen ett paradis de där 
 
 
Fina systrar <3 
 
 
 
Akrobatiska konster! 
 
 
 
Nu har jag just kommit hem från jobbet. Ska äta lite kvällsmat och ta det lugnt en stund innan jag måste sova. Börjar nämligen riktigt tidigt imorgon igen så man hinner liksom inte riktigt sova så länge som man kanske skulle önska. Tur att jag inte är så känslig för det där med lite sömn. Jobbar i alla fall hela helgen. Ganska långa pass och verkar bli en hel del att göra, men det går säkert bra! Inte så långt kvar nu :O