Sista stockholmsveckan

Tid är nånting väldigt konstigt, eller i alla fall upplevelsen av den. Ibland tycks tiden aldrig ta slut och stundtals går tiden så långsamt att det känns som att man aldrig ska komma dit man vill. Men sen ibland är det precis det motsatta och då går tiden så fort att man inte ens hänger med. I början av den här sommaren kändes tre månader som en hel evighet och jag var inte alltför taggad att jag skulle spendera så lång tid i Stockholm. Men trots den känslan så har sommaren fortlöpt ganska snabbt och särskilt den senaste veckan har gått riktigt fort. När man vet att tiden på ett ställe håller på att ta slut så kommer man plötsligt på att det är dags att ta till vara på den tiden man får. Något jag tycker att jag har gjort den senaste veckan. Jag har jobbat mina sista pass, träffat vänner inne i stan, haft familjekompisar på besök, tagit det lugnt, hängt med familjen, packat och allt möjligt annat. En bra sista stockholmsvecka helt enkelt :) 
 
Middag på söder tillsammans med världens bästa Carro! 
 
För att sedan fortsätta med mysigt barhäng tillsammans med dessa skönheter <3 
 
 
Det är skönt att sommarjobbet är över på ett sätt men kommer ändå sakna både kollegor, de äldre och en del av arbetsuppfterna. Jag har trivs otroligt bra på mitt jobb! 
 
Dagens somriga frukost på balkongen 
 
 
Nu ska jag snart börja laga middag och så småningom kommer kusin med fru på besök, hoppas att det blir en bra kväll. Sedan måste jag fortsätta med packningsprojekten ni ser ovan. Har tagit fram i stort sett alla saker men är lite orolig för hur jag ska lyckas få ner allt i min väska. Imorgon efter lunch går flyget mot mitt älskade Vasa och sedan sätter finlandslivet igång för fullt. OM jag är redo!