Kungsholmsreunion

Igår var min första lediga dag på ca två veckor. Jag är så inne i hela vardagen med jobb att det varken känns jobbigt eller stressigt. Men när man sen får en ledig dag, kan sova så länge man vill och äta frukost länge så känns den där ledigheten plötsligt ganska välkommen ändå. Dagen ägnades mest åt att ta det lugnt men jag hann också med träning och lite städning. På kvällen åkte jag sen in till stan för att hänga med härligaste gänget från gymnasieklassen. Vissa hade jag inte träffat sen vi slutade för tre år sen eller i alla fall på väldigt länge så det va riktigt härligt att catcha up. Blev en toppen kväll av prat, skratt, drinks och gamla bekanta ställen på kungsholmen :) 
 
Bra budskap på tunnelbanan, en kampanj om att stoppa näthat! #tänkefterföre #spridpositivabudskap
 
Kvällsoutfit! 
 
 
Idag har jag jobbat igen men först på kvällen så jag hade sovmorgon och kunde börja dagen lugnt. Jobbet gick riktigt bra och innehöll flera trevliga stunder. Lagom stressigt också. Imorgon är jag faktiskt återigen ledig och sen börjar sista jobbveckan. Konstigt och lite tråkigt men skönt ändå!