Fynda på outlet

Dagarna går och för tillfället är det fortfarande mest jobb. Många påpekar att jag jobbar mycket men jag trivs så bra och tycker inte alls att det känns stressigt så jag har inget emot att jobba. Tänker att i Vasa jobbar jag ju inte alls så det passar mig ganska bra att jobba mycket just nu. Känns ganska konstigt att det bara är ungefär en och en halv vecka kvar nu! Sommaren har verkligen gått fort och på sitt sätt kommer jag nog sakna hemtjänsten här. Fast jag saknar ju Vasa och allt där desto mer, så ser ändå fram emot att hösten ska sätta igång :) 
 
Utanför jobbet har jag faktiskt inte hunnit eller orkat göra så mycket. Har mest blivit promenader, äta, soffa, ta det lugnt med serier och liknande. Hann med att träffa världens bästa Elina i gamla stan en dag så det blev en massa prat och en försenad födelsedagsglass i solen, riktigt härligt! Igår efter jobbet åkte jag, mamma o Olivia ut till Stockholm quality outlet i Barkaby och där hittade jag allt möjligt bra. Skor, sportgrejer och några saker till lägenheten :D 
 
 
Stockholm visar upp sin fina sida! 
 
 
Efter en dag med ösregn och storm är det uppskattat med en sån här kväll 
 
Några av de bra fynden! 
 
 
Imorgon jobbar jag kväll vilket betyder sovmorgon, riktigt uppskattat faktiskt. Det betyder också att jag inte behöver känna stress att komma i säng i tid. Har dock inga särskilda planer ikväll ändå men skönt oavsett!