You think you know...

Långhelgen fortsatte utan några nämnvärda planer. Normalt tycker jag inte om att ha så många dagar utan planer men ibland är det också skönt att bara ta det lugnt och ta dagarna som de kommer! På lördagen var stora målet att  STUDERA och kanske främst läsa anatomi. Efter att ha läst hela förmiddagen inomhus så tog jag med mig allt ut och satte mig på en brygga i solen. Helt klart bättre studiemiljö och jag kom ganska långt :) 





Är nästan beredd att säga: Vasa i mitt hjärta <3 



På tidiga kvällen såg jag sen lite av en serie, lyssnade på musik och åt middag. Sen blev det plötsligt en kvällspromenad vid havet och efter det filmkväll med bland annat feelgood Pitch Perfect. Fin kväll som inte alls blev vad jag hade tänkt mig! 




Både söndagen och måndagen har sen fortsatt i ungefär samma fotspår. Mera studerande så mycket jag bara har orkat! Anatomihäftena är jag klara med men nu gäller bara att memorera allt och sen har jag även läst lite mikrobiologi m.m. Annars har jag varit en tur till butiken och även letat efter några saker jag eventuellt vill ha till en sitz-utklädnad. Kvällspromenad och bra talks med Paulina och att ta det lugnt framför Mumin har jag också hunnit. Helt sköna dagar med andra ord. 





Långhelgen kom nog ganska lägligt kan jag se så här i efterhand. Gått om tid att självständigt läsa skolarbeten och även tid till att ta sovmorgon, ta det lugnt och göra sånt man annars inte hinner. Har inte sovit så bra på senaste och därför har det varit skönt med vila. Helgen har innehållit en del jobbiga delar men annars har den också varit ganska bra! Nu ska jag försöka sova för imorgon är det skola igen. Gonatt.