That's how you know

Ligger i sängen med te och film så jag tänkte passa på att blogga lite före jag sover. Veckan har varit ganska intensiv så jag har inte haft så mycket tid över och sen har jag varit riktigt trött också. Nu har jag i alla fall klarat av finskalektion, inlämningar av skolarbeten, tent i mikrobiologi, praktiskt prov i vår kliniska vårdkurs, extra långt körrep, läkarbesök och allt möjligt annat. Igår kväll när jag kom hem vid åtta var ja så trött att jag inte visste vad som va upp och ner! 

Idag var jag skönt nog ledig från skolan men som ni vet så tycker jag inte riktigt om att göra ingenting så dagen blev rätt upptagen ändå. Promenad o träning, städa, tvätta, gå till biblioteket, lite tentläsning, äta lunch på ÅA och gå i butiker. Sen på kvällen va det Glöggsvängen här i Vasa, första gången tydligen. Man tog med sig en mugg och sen bjöd olika föreningar på gratis glögg. Jag, Rebecka och Nadja va där, riktigt mysigt att hänga med dem en stund! Med stjärna i fönstret, julmusik, glögg m.m börjar julkänslan stegvis infinna sig. Nu väntar jag bara på snö men det har snöat ganska nära Vasa så jag hoppas det kommer snart här också :) 



Nu ska jag nog snart försöka sova faktiskt. Ja har preliminärt bestämt morgonpromenad klockan sju imorgon. Haha låter galet det här med sju en lördagmorgon men de e härligt! Sen väntar 4 timmar kör (genrep) i kyrkan som jag är mindre taggad på. Men förhoppningsvis blir konserterna o julfesten nästa vecka riktigt roliga. Annars väntar också halarinvigning och lite makeover o annat nästa vecka! O imorn kväll blir de förhoppningsvis härligt kompishäng igen :D