Första snön

Godmorgon! Jag somnade tidigare än vanligt igår och sov sen riktigt bra. Va nog galet trött igår så jag behövde sova. Trots bra sömn kände jag mig jättetrött då jag vaknade, men nu har jag nog vaknat till. Ute är det alldeles vitt och himlen är blå, det är härligt att vakna till.


Helgen har varit over all bra! När jag vaknade i lördags va det nog rätt nära att den där morgonpromenaden inte blev av men sen tittade jag ut genom fönstret och såg att det snöade så då va jag ju tvungen att gå ut. Det fortsatte sen att snöa hela dagen! De e något magiskt med den där första dagen och barnet i mig rullade snöbollar när det va 2 cm snö. Efter promenaden gick jag till kyrkan på körens genrep. Inte det bästa repet, o särskilt inte på personlig basis. Men jag vet att jag kan det vi ska sjunga och i slutet lät det riktigt fint så jag vet att det kommer bli bra sen :) 





På kvällen kom Julia och sedan även Nadja o hennes kompis Anna till mig. Vi hängde hos mig flera timmar innan vi sedan gick till Ollis ett tag. Galet flummig kväll vars detaljer kan lämnas utanför hehe, men vi hade roligt i alla fall ^^ 



Igår blev en rätt seg dag men det är skönt med såna ibland också. Hann åtminstone med att lite tentläsning och sedan skype med mamma o Olivia. Annars blev det mest halvsovande och kolla serier. Genom fönstret såg jag några barn bygga snögubbe så då byggde jag min egen på balkongen xD 


Nu ska jag strax gå till Martina och sen väntar etik hela dagen i skolan. På kvällen har vi äntligen vår halarinvigning. Vet nog inte alls vad som väntar haha men berättar om det sen! Ha en fin vecka så länge!