Grillkväll med NU

Torsdagens jobb blev väl återigen ganska som vanligt. Vädret var bra så vi var ute rätt mycket, bland annat invigde vi vårt utebyggrum som vi gjort på vår balkong. Torsdagar är min korta dag så efter mellanmål åkte jag sen på diverse ärenden! Lugn dag. 

När jag hade varit hemma en sväng och handlat lite mat så åkte jag till mitt underbara Norrmalmskyrkan. Elisabet hade ordnat en grillfest för vårt härliga ungdomsgäng. Tillsammans lagade vi potatissallad o annat som tillbehör och sen hade alla med sig mat att grilla. Jag hade med mig svamp, halloumi, sparris, zucchini och lite andra grönsaker. Sjukt gott! Vi hade också väldigt kul medan vi grillade och åt ;)

Ungdomsgänget i ett nötskal ^^ 





Efter att ha ätit väääldigt länge och pratat om allt mellan himmel o jord så blev det dags för lite lekar. Jag fortsatte prata med Helena och Elisabet medan vi fixade i köket, men de andra lekte vinken osv. Himla kul att titta på! Så småningom blev det dags för lite kvällsfika och sen avslutade vi kvällen uppe i kyrksalen med ljuständning, prat och lovsång. En fantastisk kväll med både såna jag känner väl och lite nya människor :) 

Tack allihopa för kvällen!! Känslan jag hade när vi satt där i slutet beskriver allt. Ni är såå fina människor <3