Välkommen påskledighet

Gårdagen var en sån där seg måndag. Sov sjukt dåligt så trodde aldrig jag skulle komma upp och inte ens en timme senare o efter kaffe blev jag pigg. Det regnade typ hela dagen så det kändes bara grått. Men lunchen var god och min kollega kom med lite roliga nyheter så dagen blev ändå bättre sen på eftermiddagen! 
 
Natten till idag sov jag lite bättre och jag var på något bättre humör när jag vaknade. Sen visade det sig att det var sol ute och då kändes livet plötsligt lite lättare. Var på lite konstigt humör på förmiddagen men sen flöt resten av dagen på bra. Härligt långbord med påsklunch, påskpyssel, lek, eftermiddagsmöte och lite handling. Nu är jag hemma och ligger o vilar i soffan i väntan på middag ^^ 
 
 
 
Nu är jag ledig i sex dagar vilket ska bli såå skönt. Har lite allt möjligt jag ska fixa imorgon på dagen och sen kommer äntligen det jag väntat på! Jag får träffa min partner in crime!! Jag är helt overexcited inför imorgon :D