En slapparhelg

Fredagskvällen spenderades i sängen med ett glas rött vin, god middag och chips. Äter väldigt sällan chips och sånt längre men det var riktigt gott. Tittade först på Vampire Diaries och sen blev det krimininare i form av en Beck och en Maria Wern. Jag var riktigt sugen på spänning ^^ 
 
Lördagen vaknade jag ganska tidigt men låg kvar i sängen ganska länge ändå. Sen åt jag ordentlig frukost tillsammans med mamma. O efter det städade jag! Blev en ganska ordentlig städning och sortering av mitt rum plus att jag sen dammsög. Tråkigt men nödvändigt! Resten av dagen ägnades sedan åt att äta våfflor, se på Bron, äta middag, se på film och ha lite halv earth hour ;) 
 
 
Somnade sent igår men sen sov jag som en stock och gick inte upp förrän tolv. Såå skönt! Hittills har jag inte hunnit något annat än att titta på Bron och äta frukost. Men nu ska jag åtminstone ta tag i lite diverse plugg! Efter det ska jag nog återgå till serierna och slapparhelgen!