Dagens lunch

Fick gjort det mesta som jag behövde göra idag, känner mig ganska stolt över att det blev av. Kändes nog ganska trögt när jag gjorde det och det blev nog lite halvdant gjort men nu är det i stort sett klart i alla fall. Sen blev det som jag hade tänkt mig och jag återgick till soffan o serierna. Har hunnit skypa med Hencca och äta lite lunch också :) 
 
Två saker jag älskar! Vitt bröd/toast, inte så nyttigt men gott. O sen mozzarella och tomater med olivolja och kryddor ^^ 
 
Nu tittar jag och mamma på Bron. Simon lagar mat idag så det blir snart middag. Sen måste jag duscha och efter det kan jag förhoppningsvis ha en lugn kväll. Som vanligt på söndagskvällarna känner jag mig inte helt redo för morgondagens jobb, men jag laddar upp så gott jag kan. Eftersom Hencca kommer så blir det bara två dagars jobb denna veckan. Skönt!