A taste of summer

Helgen blev lugn, precis som jag behövde. Har väl inte sovit så bra/länge men har kunnat vila på dagarna så jag känner mig hyfsat återhämtad ändå. Vädret har varit superskönt också så man har äntligen fått njuta av lite sommar. O de är nog ingen nyhet att jag älskar sol ^^ 

Dagen igår blev väldigt seg och inte riktigt som jag hade tänkt mig, var på väg att bli rätt deppig. Men de vände lyckligtvis när jag träffade Carro. Hennes systerson fyllde 10 år så jag åkte på barnkalas på eftermiddagen och sen blev det grillfest på kvällen. Har träffat hennes två äldre systrar flera gånger och dom är jättegulliga så jag hade supertrevligt. Pratade om allt möjligt, hade sing a long osv ;) 


Har typ inga bilder tyvärr men bjuder på en på Robins tårta och en på mig o Matilda (Carros ena syster) när vi flummar på tinder :P


Fick skjuts hem av Carros pojkvän, men var ändå hemma mitt i natten. Efter att ha tagit bort sminket somnade jag nog som en stock. Vaknade tidigt imorse av strålande sol och att mitt rum kändes som en bastu. Så jag gick upp och åt frukost, gick förbi Ica för att köpa lite sallad och sen låg jag fem timmar nere på vår badplats. Åt lunch, solade, lyssnade på musik/podcasts, sov, simmade, åt glass m.m. Härlig slappardag! :D 



Vattnet var hela 18 grader! 

Träffade en mamma med barn som var från Geneve och alltså pratade franska. På min knackiga franska hade vi ett trevligt samtal! Så gullig tjej också o vi simmade sen tsm, hon tyckte vattnet var kallt och frågade om svenskar alltid badar i kallt vatten xD 

Självklart lite glass! 


Vid tre hade jag fått nog av att sola/simma så då gick jag hem. Där tog jag en dusch, åt lite paj och sen tittade på film. Resten av kvällen har mest ägnats åt just film! O middag förstås. Tittar för tillfället mest på amerikanska förutsägbara filmer för då behöver man inte tänka så mycket. Romantisk komedi är så enkelt att hänga med i. Nu ska jag strax sova. Imorgon börjar min sista vecka så jag ska försöka vara utVilad tills dess :) 



Aska tycker också om att sola <3