Svartnö

En dag förra veckan spenderades som sagt med en härlig tur ut till Svartnö för att hänga med bästa vännerna! Vi alla åkte hemifrån lite olika tider och kom från olika håll, men jag mötte i alla fall upp Elina i Norrtälje och sen åkte vi sista bussturen tillsammans. Mysigt med lite sällskap och att få hänga en stund bara vi :) 

När vi kom fram med bussen skulle vi sen gå den lilla vägen till Siri. Kändes helt konstigt att det redan är tre år sen jag var där sist! Vädret var skumt men för tillfälligt ganska soligt så vi gick i lugn takt. Elina stannade bland annat varannan meter för att plocka smultron haha. När vi sen kom fram ändå var det så mysigt att krama på alla igen. Norea jobbade och skulle komma senare men vi fyra andra åt massa mumsigt som Siri hade förberett ^^ 







Efter en stund kom även finaste Norea, jag mötte henne nere vid bilen så då fick jag prata en stund bara med henne också. Vi känner ju alla varandra superväl men det är ändå lite annorlunda att vara två respektive fem. Men hursomhelst så var det underbart att äntligen vara samlade alla fem igen! Vi fikade ute på terassen, pratade om livet, hade photoshoots och allt möjligt. Det var länge sen verkligen vi hängde alla så där :D 

Mums! 

Noreas vovvis Aska! Hon o ja va bästisar helt klart ;) 

Denna gången var det blåbär xD 


Finaste Ull! 

Selfie med vovven! 

Vad skulle jag göra utan er!?! <3 

Mina tokisar ^^ 


När det började regna och blev kallare gick vi in och fortsatt vår lilla mysiga pratstund i soffan med te och en brasa i öppna spisen. Riktigt härlig lande-känsla! Där satt vi sen o pratade till det var dags att åka tillbaka till Stockholm, denna gången i bil med Norea så man fick härlig roadtrip-feelis också. Finns inte så mycket att säga om vad vi gjorde mer, för det finns ingenting som riktigt beskriver hur jag känner med dom där människorna. Underbart är det i alla fall :) 





Kändes på ett sätt jobbigt att säga hejdå sen för man vet liksom att vi kommer befinna oss i tre olika länder och fyra olika städer till hösten. Man vet att det dröjer tills man ses igen och man vet att det dröjer ännu längre tills vi ses alla fem igen. Samtidigt vet man också att egentligen spelar det där ingen roll för man vet alltid var man har varandra ändå och när man sen ses så är allting som vanligt typ. Man är långt ifrån varandra men ändå nära. Så var ni än kommer befinna er i framtiden så är jag galet glad att ni finns i mitt liv! Elina, Norea, Ulrika och Siri: ni är BÄST och utan er vet jag inte vad jag skulle göra <3