Sista Vasa-veckan

Sista dagarna i Vasa försvann riktigt fort men jag hann ändå med både det ena och det andra. I skolan var det mikrobiologitent och en redovisning i folkhälsoarbete. Båda två kändes riktigt bra men känslan när vi väl fick lämna skolan och hade jullov var desto bättre! 



Annars har jag hunnit med att fika och äta lunch på stan med fina vänner, handla några julklappar, filmkväll, middag/bowling o julfest med klassen, lite sleepover o god jul med en annan fin vän, promenera, äta en sista lunch på ÅA osv. Tiden försvann som sagt rätt fort och jag hann knappt packa och göra sånt jag borde göra, men sista dagarna blev åtminstone väldigt bra :) 




Amarillo-middag! 


Våra bowlingskills var kanske lite tvivelaktiga ibland men kul hade vi i alla fall. O ibland lyckades vi riktigt bra ^^ 




Torsdag eftermiddagen efter lunchen kom jag hem och hade fortfarande inte packat. Tände lite adventsljus en sista gång i Vasa, ringde lillasyster och sen slängde jag ner lite saker i väskan. Aningen stressat menmen.. Kom till flygplatsen och trött som jag var så gick inte säkerhetskontrollen särskilt smidigt. På planet somnade jag sen både av trötthet och av alla känslor som var lite uppochner. Kändes konstigt att lämna Vasa men sååå underbart att va på väg till Sverige. Fortsättning i nästa inlägg :D 

Om jag har tid nån dag ska jag skriva ett helt inlägg om hösten i Vasa. Men så länge bjuder jag på ett collage ;)