Last week in Sweden

Sista veckan i Sverige har verkligen varit lite av ALLT! Skratt, tårar, hejdån, kramar, deppiga moments, underbara stunder, stress, lugna delar, nervositet, lycka, shopping, packning, bilkörande, jobb, återseenden och många andra saker. Jag har fått jobba en dag på förskolan med alla underbara kollegor och barn, jag har sagt ett sista hejdå till någon jag älskar, jag har fixat mitt körkort, jag har fixat massa viktiga saker och jag har sagt hejdå till dom bästa vännerna man kan ha! Går nog inte att beskriva allt vad jag har känt den här veckan. En otroligt jobbig vecka på ett sätt men framförallt ändå en alldeles underbar vecka! Bjuder på några bilder :) 

En present från ett barn på förskolan <3 


Min fina lilla kisse <3 


En tur till södermalm och gamla stan! Middag och drinks med kollegor och fina vänner på Mr French ^^ 



Nice kväll med gänget i kyrkan! 


Frukost, sola i trädgården, äta middag och chilla med bästa extra lillasystern! 




Fika och shopping med fina kollegan! 



Så nu sitter jag här hemma. Söndag kväll och jag åker på förmiddagen imorgon. Rummet är fortfarande i ett smärre kaos... Det mesta är packat men det är ändå saker överallt. Lite är ännu kvar att lägga ner. Känslorna är nog alldeles uppochner måste jag säga, så sjukt att nästa kapitel nu verkligen börjar. Jag är taggad men NERVÖS! Ett supertack till alla underbara vänner jag har som har gett mig riktigt härliga sista veckor och som sett till att jag fått glömma min nervositet för stunden! Ni vet vilka ni är :D <3