Kloka ord

Min dag har varit ganska så bra men egentligen inte särskilt speciell. Jobbet gick bra och dom åtta timmarna gick ganska fort. På förmiddagen var jag i skogen med 2-årsgruppen och vi träffade våra kompisar Pinneman o masken. Sen lunch, vila och lek på gården.
 
 
Efter jobbet var det finska på schemat. Det är sista gången nästa vecka, tråkigt! Finskan är sjukt svår och ja kan ju inte prata direkt men jag tycker verkligen att det är roligt och jag har lärt mig massa grammatik, hur språket är uppbyggt osv. På vägen hem från finskan pratade jag med en rolig familj från Wales. O efter det blev det träning, middag och dusch. Nu tänkte ja försöka sova ^^ 
 
Avslutar dagen med ett citat som jag verkligen tror stämmer. Hur barn mår och behandlas under sin uppväxt avgör så otroligt mycket. Därför gör jag allt ja kan för att mina barn på jobbet ska bli trygga och må bra i sig själva <3 
 
 
Gonatt!! Imorn är en lång dag för min del. Hoppas ni får sova gott och får en bra onsdag imorn :)