It's a beautiful day, don't let it get away

Behövde inte jobba på dagen idag så jag kunde sova ut ordentligt imorse, såå skönt. Gick upp vid strax efter elva, duschade, fixade mig och åt frukost i lugn och ro. Sen tog jag tåget till Coppet och därifrån bussen till Divonne där jag mötte upp Nicole. Vi började med att ta en promenad runt divonnesjön. Den är inte alls speciellt stor så det tar bara typ 45 min, en skön promenad i alla fall. Vi tittade på svanar och sen gick vi förbi ett stall där vi stannade och gosade med hästarna. Gick och pratade lite om allt och inget under tiden. Jag är otroligt glad att jag åkte och träffade henne, tack Nicole för en bra dag :D
 
 
 
 
Såååååå söta svanbebisar <3
 
 
En glad och hungrig kompis ^^
 
 
Milkshakes och glass!
 
 
Godaste glassen jag ätit på riktigt länge! Salt caramell och hallon macaron :D
 
 
Efter att ha hängt några timmar med Nicole så handlade vi på Carrefour och sen skjutsade hon mig till tåget och så åkte jag tillbaka till Nyon. Vädret var fortfarande strålande så jag kände inte för att gå in. Åt lite och hängde med mig själv i solen vid slottet istället, väldigt skönt ibland att inte behöva prata. Soligt väder gör mig på bra humör också ;)
 
 

Just nu gör jag ingenting speciellt förutom att blogga då. Kände att jag fått tillräckligt med sol för dagen så nu är jag så där mosig. Det är dock fortfarande varmt ute trots att det snart är middagsdags så jag har mitt takfönster öppet och sitter och tittar ut. Om ungefär en timme börjar jag jobba men då sover förhoppningsvis redan min bebis och så kan jag få en lugn kväll för mig själv. Ska nog passa på att läsa lite och kanske se en film :)