There's light even in the darkest place

Av flera skäl sov jag inte alls bra mellan tisdagen och onsdagen, så när jag ringdes in för jobb på morgonen kan jag inte påstå att jag var allt för lycklig. Men jag är ju så ny så vill gärna jobba kände jag ändå. När jag sen väl var på jobbet så gick det riktigt bra och dagen var lugn, så det var inte så farligt ändå. När jag hade slutat hade jag tänkt att hela kvällen skulle bli lugn men sen slutade det med att jag fick härliga planer ändå! Det blev nämligen en middag med Elina och Norea på asiatisk restaurang inne i stan. Ytterligare en bra kväll, är så glad att jag har mina vänner :)
 
 

Idag har varit en lugn dag. Har inte mått på topp så det passade bra. Promenera, titta på desperate housewives, sortera bilder och läsa. Imorgon jobbar jag igen så jag njuter av min lediga dag!