To be strong

 
De senaste dagarna har varit bra och innehållit lite allt möjligt. Fixande hemma, shoppa i nacka forum, besöka min favoritaffär iittala outlet i Gustavsberg och köra bil. Känner mig fortfarande ganska deppig men jag tar en dag i taget. Imorgon har jag körlektion och på onsdag är det redan nyårsafton, hoppas det nya året ska bjuda på något bra :) 
 
Avslutar med några bilder från de senaste dagarna: 
 
Det kom snö! 
 
 
Köpte tre nya ljuslyktor ^^ 
 
Nu ligger jag i soffan och tittar på tv med en gosig katt <3 
 
Avslutar med några kloka ord en vän skickade till mig:
 
Att vara stark är inte att springa fortast eller hoppa högst.
Att vara stark är inte att veta bäst och vara främst.
Att vara stark är att acceptera livets villkor. 
Att vara stark är att tänka om när livet inte blir som du planerat.
Att vara stark är att se möjligheterna i det som verkar omöjligt. 
Att vara stark är kämpa trots motvind och låta den bli till en utmaning.