Far away but still so close

Idag har varit en helt okej fredag. Förmiddagen gick åt till att fixa med lite papper och annat jobbrelaterat. Efter det blev det skype, powernap och lite serier i sängen. Jag är inte så bra på det här att bara ta det lugnt och att göra ingenting, så det är bra med lite övning! 
 
På eftermiddagen hjälpte jag mamma och fixa sig innan hon skulle ut. Sen på kvällen hade Olivia tjejmiddag med fem stycken kompisar så då höll jag mig på mitt rum. Det blev myskväll framför The fault in our stars, otroligt bra film!! Hann också med skype en gång till så det gjorde mig glad. Imorn åker mamma till Monica och jag o Olivia ska nog baka och göra nånting bara vi :) 
 
 
När min underbara partner in crime fyllde år igår så tittade jag på massa bilder av oss för att jag skulle göra ett collage och jag har varit rätt nostalgisk idag också. Otroligt många fina minnen, känns skönt att tänka på dom ibland! Plötsligt känns det liksom som att man är där igen. O när jag skypade med Hencca idag slog det mig att trots att hon är långt bort så känns hon så nära <3 
 
 
Nu ska jag nog gå och lägga mig! Jag hoppas att detta blir en lugn och bra helg. På måndag börjar jag jobba så då hoppas jag att jag är redo o så där. Hoppas att alla mina fina vänner där ute också får en bra helg ;)