Efter regn kommer solsken

Idag har varit en rätt så vanlig tisdag. Började strax efter halv sju och sen vaknade A direkt så det var bara att pallra sig upp ur sängen trots att hela min kropp bara skrek efter att få sova mer. Så brukar det bli när man som vanligt lägger sig alldeles för sent och därför får mindre än fem timmars sömn. Undrar vilket år jag ska ta tag i det där att sova bättre. Anyway förmiddagen blev LÅÅÅÅÅNG eftersom vi gick upp så tidigt men inte hade några direkta planer. Jag var helt död första timmarna men sen kom vi ur våra pyjamasar och åt lite till slut!
 
 
Efter lunchen så tog vi bussen till Cheserex där vi sedan promenerade mellan de olika byarna. Det regnade igår och imorse men på eftermiddagen idag kom solen fram en stund. Visserligen var det fortfarande molnigt men det var en härlig känsla i luften med sol så där efter regnet. Det kan kännas otroligt hopplöst när det bara regnar och är grått men till slut kommer alltid solsken ändå. Och den känslan när solen kommer efter en lång tid av regn är så fantastisk att det är värt det. Promenaden var skön och A var glad. Satte mig en stund på en bänk med musik och en bok. Efter två timmar åkte vi sen hem igen och då slutade jag lagom till det. Efter jobbet har jag hittills hunnit med ett skypesamtal och vad som händer med resten av kvällen får vi se <3
 
 
 
Min favoritblomma!
 
 
 
 
 
Min älskade lilla Tiger <3