Nu är det HELG!

Blev precis klar med dagens jobb så nu är det helg! Detta gjorde att jag blev på väldigt bra humör :) Om några timmar ska jag bege mig mot Nyon för vi är några tjejer som ska ha filmkväll och äta pizza hemma hos Becky, ska bli roligt. Just nu har jag lite huvudvärk så jag ska vila och så tänkte jag se En julsaga. Mitt sätt att fira helgen och att det snart är jul ^^ 
 
När Adam sov middag passade jag på att baka en kaka att ta med ikväll. Blev kladdkaka med mandarin, hoppas att den blev god. Hade tänkt göra apelsinkladdkaka men hade inga aprlsiner hemma så testade något improviserat med mandarin. Om den blev lägger jag ut mitt påhittade recept sen. Jag tycker verkligen om att baka! Imorgon tänkte jag göra scones och så ska vi göra något julbak med familjen ;) 
 
 
#1 - - Johanna:

Ser ju galet mumsigt ut!

Svar: Det va ganska gott ^^
Emelie