Tråkväder

Idag är det riktigt tråkväder på Gotland. Från att jag gick upp tills för en halvtimme sen har det regnat oavbrutet och hela himlen är så där fantastiskt grå. Nu har det visserligen slutat regna men nu blåser det typ storm istället. Sånt här väder är riktigt trist, men växterna får ju vatten i alla fall ^^

Eftersom vädret inte tillåtit så mycket utelek idag har vi tagit det lugnt. Spelat spel, tittat på film, byggt pussel osv. På min lediga tid har jag tvättat :P

Imorgon ska jag jobba lite extra hos Susannas föräldrar genom att servera/hjälpa till när dom har middag för typ 25 personer. Andra saker jag ska försöka göra innan jag åker till Stockholm på torsdag kväll är att plocka lite stenar nere i Fridhem, kolla på en eventuell present i en affär i Visby, träffa Lovisa och träffa Norea :)